මාගේ දෑසින් වැටෙනා හැම කදුලක් පාසා මට සිහිවෙන්නේ
ඔබගේ ආදරේ මැවීලා අද ආයේ....
අපමන සිතිවිලි එක්වීලා බැහැ ඔබ මතකෙන් මුදවන්න
ඔබගේ ආදරේ දැනිලා අද ආයේ.....

මාගේ දෑසින් වැටෙනා හැම කදුලක් පාසා
මට සිහිවන්නේ ....
ඔබගේ ආදරේ මැවීලා අද ආයේ....

ඔබ නැති ශෝකෙන් මා දැවිලා
යනවානම් මේ ලෝකෙන් මිදිලා
මාගේ දෑසින් වැටෙනා හැම කදුලක් පාසා
මට සිහිවෙන්නේ ......
ඔබගේ ආදරේ මැවීලා අද ආයේ ....

ආ ආ ආ ආ ආ ආ ආ ආ ආ ආ ආආආ.............................................

සැනසීමක් නෑනේ ඔබ ලග නැතිවීලා ..
දුක හිතේ පුරා දැන් ඇවිලීම ගිහිල්ලා
හැම රෑකම උදේ හවා සිත පුරා රිදුම් දී මා හඩන්නේ.......  ඒ ඒ ඒ ......

ඔබ නැති ශෝකෙන් මා දැවිලා
යනවානම් මේ ලෝකෙන් මිදිලා
මාගේ දෑසින් වැටෙනා හැම කදුලක් පාසා
මට සිහිවෙන්නේ ......
ඔබගේ ආදරේ මැවීලා අද ආයේ ....

මාගේ දෑසින් පෙනෙනා හැම තැනකම
මැවිලා ඔබ දිස් වන්නේ.......
ඔබගේ ආදරේ දැනීලා අද ආයේ
හැම හුස්මක හැම ලේ බිදුවක
ඔබ රැදිලා  වාගේ තේරෙන්නේ.....
ඔබගේ ආදරේ වෙලීලා අර  ආයේ

ආ ආ ආ ආ ආ ආ ආ ආ ආ ආ ආආආ.............................................


තනිකමෙන් වෙලී මං ඔබ ලගින් සිතින් මං
දුක දනී සිනාවන් තව නොවා නිසාවෙන්
මෙලොවින් පිට කොහේ ගියත් ඔබ තරම්
රුවින් පිරී රුවක් පතන් නෑ
ඈ ඈ ඈ ඈ ඈ ඈ .............................

0 comments:

Post a Comment